REKLAMA
REKLAMA

Kolporter wzmacnia obszary sprzedaży, marży, gospodarki magazynowej i danych finansowych

Autor: www.dlahandlu.pl 23 listopada 2011 10:12

Firmy BC&O (dawniej Kolporter Holding Sp. zo.o.) i IBM poinformowały, że BC&O stworzy centralny system analityczny oparty na nowoczesnym oprogramowaniu IBM Cognos 8. BC&O poszukiwał nowoczesnego rozwiązania analitycznego umożliwiającego uzyskanie zmiany jakościowej i wydajnościowej w raportach i analizach, monitorowaniu rentowności i zarządzaniu kosztami.

REKLAMA
- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, podjęliśmy strategiczną decyzję o realizacji inwestycji, której celem jest dostarczenie właściwych informacji na wszystkie szczeble struktury naszej firmy oraz do zdefiniowanych komórek organizacyjnych naszych klientów - mówi Mirosław Sroka, prezes zarządu BC&O Polska.

IBM Cognos 8 wzmocni przede wszystkim obszary sprzedaży, marży, gospodarki magazynowej i danych finansowych dla wszystkich kanałów dystrybucji i sprzedaży firmy Kolporter S.A (strategicznego klienta BC&O Polska), największego dystrybutora prasy i jednego z nawiększych dystrybutorów dóbr szybkozbywalnych (ang. FMCG) w Polsce, świadczącego także usługi logistyczne i reklamowe.

Wdrożenie IBM Cognos 8, ujednolici również procesy analityczne wszystkich kontrahentów BC&O Polska w następujących obszarach: finanse-księgowość oraz sprzedaż-magazyn.


BC&O Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. powstała w czerwcu 2011 roku. Wcześniej, od 2001 roku, spółka funkcjonowała pod nazwą Kolporter Holding Sp. z o.o. BC&O Polska udostępnia swoim klientom najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie badań i analiz, organizacji, zarządzania i marketingu. Z usług BC&O Polska korzystają między innymi takie firmy jak: Kolporter S.A., K-EX, Condite, Expo Silesia, Pretorius.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA