PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Kolporter zwiększył w 2013 roku sprzedaż alkoholu o 70 proc.

Autor: dlahandlu.pl 6 marca 2014 20:51

Wartość sprzedaży alkoholu będącego w ofercie Departamentu Dystrybucji FMCG Kolportera wyniosła w 2013 roku 209 mln zł, co oznacza wzrost o 70 proc. w porównaniu z rokiem 2012.

REKLAMA

Wpływ na to miało pozyskanie kolejnych odbiorców, dotarcie z rozszerzoną ofertą do dotychczas obsługiwanych kontrahentów, a także poszerzenie asortymentu o nowe produkty. - Na wzrost sprzedaży wpłynęły czynniki zewnętrzne, np. konsolidacja firm handlowych na rynku oraz wprowadzenie nowej stawki akcyzy, z powodu której hurtownie i sklepy robiły pod koniec roku zapasy alkoholu po starej cenie. Przede wszystkim jednak w 2013 roku znacząco rozszerzyliśmy naszą ofertę, tak, że pozwala ona nam obsługiwać najbardziej wymagające sieci handlowe, jak na przykład Delikatesy Alma. Miesięcznie obsługujemy ponad 4 tys. klientów - mówi Piotr Kucman, doradca ds. produktu. Alkohol jest w ofercie Departamentu Dystrybucji FMCG od dwóch i pół roku, Kolporter dostarcza go do sklepów detalicznych oraz małych i średnich sieci handlowych w całej Polsce. Wśród alkoholi oferowanych przez Kolportera w minionym roku największa wartościowo była sprzedaż wódek czystych, potem wódek smakowych oraz whisky.

Kolporter jest właścicielem ponad 810 saloników prasowych i ponad 170 salonów Top-Press, rozwija sieć franczyzową Traf Press.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16440

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA