Komisja Etyki Reklamy: Reklama Kauflandu jest dyskryminująca wobec kobiet

Autor: wirtualnemedia.pl 5 kwietnia 2013 09:38

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że radiowy spot sieci Kaufland, w którym ojciec i syn opowiadają o mamie sprzątającej w domu, promował negatywne stereotypy i niskie wzorce dyskryminujące kobiety - podał portal wirtualnemedia.pl

Jak podaje serwis, w spocie Kauflandu, którego dotyczyły dwie skargi otrzymane przez Komisję Etyki Reklamy, chłopiec pyta ojca: „Dlaczego to mama odwala w domu całą brudną robotę?", na co ten odpowiada: „Ona sama tak chce, aby mieć czyste sumienie". „Reklama przedstawia kobietę w złym świetle, utrwalając stereotyp kobiety sprzątającej i pracującej w domu" - ocenił jeden ze skarżących.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane