PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Kompania Piwowarska na FRSiH: Konsument współtworzy markę

www.portalspozywczy.pl 24 października 2016 11:28

W dobie postępującej digitalizacji i popularności social mediów musimy zdawać sobie sprawę, że konsument współtworzy markę. Uważamy, że komunikację do konsumentów trzeba prowadzić w sposób autentyczny i otwarty: należy pamiętać, że to nie jest przekaz w jedną stronę, to jest dialog i współtworzenie - mówiła Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu, Kompania Piwowarska SA w trakcie debaty „Sprzedawaj emocje zamiast produktów! – nowe wyzwania dla marketerów” podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.

REKLAMA

– Gdybym chciała używać wyłącznie komunikatów racjonalnych, to długo bym tą drogą nie poszła. W przekazach marketingowych musimy opierać się na komunikatach emocjonalnych. 90 proc. wszystkich reakcji w mózgu to są reakcje nieuświadomione i emocje takie właśnie są. Jakąkolwiek decyzję podejmujemy, to rządzą nami emocję i to jest część nieuświadomiona. Gdybym budowała reklamę na przekazie racjonalnym, docierałabym z przekazem tylko do 10 proc. mózgu konsumentów. Pamiętajmy jednak, że emocje są ważne, ale nie są jedyne, bo muszą czemuś służyć – mówiła Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu, Kompania Piwowarska SA.

Tłumaczyła, że podczas tworzenia marki ważne jest znalezienie prawdy konsumenckiej, wokół której ludzie mogą się zgodzić bądź pokłócić. Ważny jest również dobór konkretnego zestawu emocji, który prowadzi do tego, żeby się wyróżnić oraz istotna jest konsekwencja w działaniu.

- Staramy się nie rozgraniczać mediów na te tradycyjne i te nowoczesne, kluczem jest efektywne dotarcie do konsumenta przy zastosowaniu odpowiedniego mixu mediów, nawiązanie dialogu i wywołanie u konsumenta konkretnych reakcji Są u nas marki, które mają więcej budżetu w digitalu, bo ich odbiorca częściej przebywa w Internecie – mówiła. Równie ważny jak efektywny mix mediów jest stosowany w nich kontent.

Więcej na portalspzoywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA