Kompania Piwowarska oficjalnym dostawcą piwa na Stadionie Narodowym

Autor: pr 4 lutego 2014 14:05

Kompania Piwowarska oficjalnym dostawcą piwa na Stadionie Narodowym

Kompania Piwowarska oraz operator Stadionu Narodowego - spółka PL.2012+ podpisali we wtorek 4 lutego 2014 r. umowę, na mocy której lider branży piwowarskiej został partnerem największego stadionu w Polsce. W ramach umowy KP otrzymała tytuł Oficjalnego Sponsora - Dostawcy Piwa. Umowa będzie obowiązywać przez 3 lata.

Kompania Piwowarska ma prawo do wykorzystania wizerunku Stadionu Narodowego w komunikacji marketingowej. Branding firmy i jej marek pojawi się na zewnątrz i wewnątrz obiektu, jak również na jego stronie internetowej. Oficjalnemu sponsorowi zostanie także udostępniony czas na ekranach LED zamontowanych nad płytą boiska.

- Jesteśmy dumni z tego, że Tyskie będzie towarzyszyć uczestnikom wydarzeń odbywających na Stadionie Narodowym - biznesowych, muzycznych, kulturalnych, które ostatnio goszczą tutaj coraz częściej, a przede wszystkim sportowych, tak silnie kojarzonych ze wspaniałym świętem, jakim jest wspólne przeżywanie przez polskich kibiców sportowych emocji - mówi Marzena Piórko, wiceprezes Kompanii Piwowarskiej ds. sprzedaży.

- Stadion Narodowy to miejsce niezwykle atrakcyjne i prestiżowe, dlatego obecność na nim Kompanii Piwowarskiej, będącej liderem krajowego rynku piwa, oraz Tyskiego, ulubionego piwa Polaków, jest zupełnie naturalna. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z firmą PL.2012+ zapewnimy gościom Stadionu Narodowego obsługę i rozrywkę na najwyższym poziomie - dodała.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane