Kompania Piwowarska organizuje w barach spotkania z konsumentami na temat piwa

Autor: dlahandlu.pl 13 stycznia 2015 12:30

Kompania Piwowarska po raz drugi organizuje akcję Wieczory Piwne. Tym razem w 500 lokalach gastronomicznych na terenie całej Polski do marca 2015 r. będą organizowane spotkania z konsumentami dotyczące piwa, a szczególnie marek Pilsner, Książęce i Tyskie.

W pierwszej edycji, która odbyła się rok temu i objęła swoim zasięgiem 350 lokali, wzięło udział 20 tysięcy konsumentów. Podczas spotkań mówiono i historii piwa i sztuce jego warzenia, zasadach poprawnego serwowania, sensoryce czy różnicach między markami.

W zależności od lokalu - szczególną uwagę prowadzący poświęcają marce Tyskie, Książęce lub Pilsner Urquell. Gospodarzami spotkań są pracownicy Kompanii Piwowarskiej przeszkoleni w ramach programu „Ambasadorzy Piwa". Natomiast w miejscach, gdzie serwowany jest Pilsner Urquell, w roli piwnych ekspertów występują finaliści konkursu Polish Master Bartender, organizowanego przez tę właśnie markę.

Wieczory Piwne najczęściej odbywają się w ciągu tygodnia.

Kompania Piwowarska w ramach programu "Postaw na piwo" dzieli się także swoim know-how z właścicielami małych sklepów. Docelowo do 2020 roku zamierza wesprzeć wiedzą ekspercką 13 500 drobnych przedsiębiorców.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane