Kompania Piwowarska szkoli pracowników z właściwego sposobu przechowywania piwa

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2016 09:15

W Kompanii Piwowarskiej rozpoczynają się szkolenia dla pracowników, które mają poszerzyć ich wiedzę o piwie.

Program Ambasadorzy Piwa wystartował w 2012 roku i początkowo polegał na stacjonarnym, kompleksowym przeszkoleniu wszystkich pracowników. Pozyskana wówczas wiedza była codziennie sprawdzana: żaden użytkownik służbowego komputera nie mógł rozpocząć pracy, dopóki nie udzielił właściwej odpowiedzi na pytanie dotyczące piwa, które zadawała specjalna aplikacja.

Następnie szkolenia przeniosły się do Internetu. W ubiegłym roku pracownicy KP wzięli udział w kursie Brązowych Ambasadorów. Zachęcały do tego kampanie informacyjne, np. podkładki w kuchniach firmowych, wlepki na szybach i lustrach, konkurs zdjęciowy na firmowym portalu społecznościowym oraz krótkie filmy, w których wybrani pracownicy firmy, w tym przedstawiciele zarządu, opowiadają o swoich ulubionych piwach. Na tym poziomie piwnej edukacji – obligatoryjnym dla wszystkich zatrudnionych w Kompanii Piwowarskiej – jego uczestnicy poznali m.in. surowce niezbędne do uwarzenia piwa, poszczególne etapy procesu warzenia, wybrane style piwne i mity dotyczące chmielowego napoju oraz różnice między markami piw KP. Ponadto nauczyli się rozpoznawać za pomocą zmysłów podstawowe wady piwa.

Teraz na platformie e-learningowej wykazać się mogą najwięksi pasjonaci browarnictwa spośród Brązowych Ambasadorów. Zgłębią oni m.in. historię browarów należących do Kompanii Piwowarskiej, zagadnienia jakości piwa, kolejne piwne mity, techniki degustacji piwa i reguły food pairingu. Na zakończenie kursu czeka ich test, który ma sprawdzić zakres wiedzy i zweryfikować, czy zasługują na tytuł Srebrnego Ambasadora.

Dodatkowo adepci programu ambasadorskiego powinni zaangażować się w jedną akcję firmową. W ramach tego zadania mogą wziąć udział w sesjach panelu degustacyjnego lub jako wolontariusze pomagać w Strefie Eco albo Sprawdź promile, które są nieodłącznym elementem imprez plenerowych sponsorowanych przez marki KP. Część przyszłych Srebrnych Ambasadorów spełniła ten wymóg już w 2015 roku, uczestnicząc w aktywacji „Bohaterowie Lata” (300 pracowników KP ruszyło zza biurek w teren, by rekomendować nowości oraz pracować jako tajemniczy klient) lub konkursie „Cała prawda o piwie” (pracownicy zgłaszali swoje pomysły na obalanie piwnych mitów, promowanie marek KP i piwnej kategorii).

Zamawiając piwo w pubie czy restauracji, Ambasadorzy przyglądają się, czy barman nalewa je pod kątem 45°, serwuje w czystym, odpowiednim dla danej marki szkle i we właściwej temperaturze.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane