REKLAMA
REKLAMA

Komputronik rozwija markę Komputronik Home

Autor: pr 18 stycznia 2016 12:58

Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, konsekwentnie realizuje strategię poszerzania oferowanego asortymentu, rozwijając submarkę Komputronik Home. W jej ramach dostępnych jest kilkanaście tysięcy produktów, uporządkowanych w 9 kategoriach.

REKLAMA

Komputronik dotychczas kojarzony był głównie ze sprzętem IT i GSM, jednak obecnie dynamicznie poszerza również kategorie AGD i RTV. Kolejnym krokiem ekspansji na rynku jest rozwój submarki Komputronik Home, jako integralnej części oferty sieci. Na stronie głównej Komputronik.pl obok zakładki „elektronika” działa już dedykowana belka „home”, w której znajduje się 9 kategorii: „Dziecko” „Dom i ogród”, „Zdrowie i uroda”, „Sport”, „Motoryzacja”, „Turystyka”, „Hobby” „Sprzęt muzyczny” i „AGD”. 

Ciemnoróżowe sublogo „home” można zobaczyć nie tylko w sklepie online, ale także w salonach Megastore w Warszawie i Poznaniu oraz w wybranych lokalizacjach, gdzie dotychczas pojawiła się oferta AGD i RTV.

Komputronik, dystrybutor sprzętu IT, produktów AGD i RTV, jest notowany na warszawskiej giełdzie od 2007 roku. Spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej Komputronik, do której należy również Komputronik Biznes sp. z o.o., Komputronik API sp. z o.o., Benchmark sp. z o.o., Idea Nord sp. z o.o., Movity sp. z o.o., a także czeska spółka K24 s.r.o. i niemiecka Komputronik GmbH.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA