Komputronik tworzy nowe centrum obsługi klienta

Autor: wirtualnemedia.pl 16 marca 2015 09:56

Sieć sklepów Komputronik uruchomiła centrum obsługi klienta. Kieruje nim Monika Rakoniewska, która dołączyła do zespołu firmy - podały wirtualnemedia.pl

Centrum obsługi klienta będzie łączyć wszystkie kanały kontaktu z klientami sieci - salony stacjonarne, sklep internetowy oraz usługi posprzedażowe i serwis. Poprzez centrum Komputronik zaoferuje klientom dodatkowe produkty i usługi.

Nowo utworzonym działem zarząda Monika Rakoniewska, która dołączyła do zespołu sieci Komputronik i objęła stanowisko dyrektora centrum obsługi klienta.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane