Komputronik wysyła na szkolenia on-line swoich konsultantów

Autor: dlahandlu.pl 10 lipca 2014 12:36

Przedstawiciele Komputronik.pl zlecili przeprowadzenie szkoleń swoich pracowników szkoleniowcom z portalu benchmark.pl.

Będą one skierowane do wszystkich konsultantów pracujących w punktach sprzedaży, sklepie internetowym oraz na infolinii.
Tematyka szkoleń została opracowana w oparciu o przeprowadzone wcześniej ankiety pracownicze. Miało to za zadanie sprawdzić obecny stan ich wiedzy i poznać preferencje klientów, najczęściej zadawane pytania oraz tematy, które sprawiają najwięcej kłopotów.
Pierwsza tura szkoleń dotyczyć będzie smartphonów i tabletów. W tym celu wyszczególniono 20 zagadnień, które pojawiają się podczas zakupu tego typu urządzeń. Wiedza ta ma pomóc konsultantom poprawić jakość oferowanych usług.
Szkolenia przeprowadzane są za pomocą platformy e-learningowej, należącej do benchmark.pl.
Szkolenie ma zakończyć się testem sprawdzającym nabytą wiedzę i zawierającym element motywacyjny, zachęcający do wykorzystywania jej w pracy. Zostanie także stworzony ranking pracowniczy, w którym najlepsi zostaną odpowiednio nagrodzeni. 
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane