Komunikacja batona LION w nowej odsłonie

Autor: dlahandlu.pl 13 marca 2013 14:59

15 marca 2013 r., należąca do firmy Nestlé, marka LION startuje z nową kampanią telewizyjną. Prowadzona będzie pod hasłem: „Uwolnij swoją dziką naturę".

W ramach kampanii telewizyjnej pojawi się nowy spoty reklamowy, który ma za zadanie wzmocnić wizerunek marki, która ma zmienioną recepturę i odświeżone opakowania. Dodatkowo w sklepach pojawią się materiały POS. Grupę docelową nowej kampanii telewizyjnej stanowią przede wszystkim młodzi ludzie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane