Koncentracja na rynku wyrobów piekarniczo-cukierniczych w segmencie marek własnych

Autor: dlahandlu.pl 23 sierpnia 2017 13:45

Do UOKiK wpłynął wniosek ws. przejęcia przez Continental Bakeries kontroli nad Delicpol. Grupa CB skupia się głównie na markach własnych dla sieci handlowych.

CB jest spółką z grupy piekarniczej specjalizującej się w produkcji ciastek, słodyczy oraz zamienników chleba. Grupa CB posiada 12 zakładów produkcyjnych w Europie. Grupa CB prowadzi także działalność eksportową na skalę światową, jednak Europa Zachodnia jest jej najistotniejszym rynkiem zbytu. Firma skupia się głównie na markach własnych (sprzedawców detalicznych – tzw. private label), równocześnie produkując i dystrybuując (bezpośrednio lub za pośrednictwem spółek zależnych) pod następującymi markami producenckimi (tzw. brand): Haust, Gille, Grabower, Bussink, Brinky oraz Continental Bakeries.

Delicpol specjalizuje się w produkcji i sprzedaży ciastek, w tym: biszkoptów, ciastek nadziewanych, pierników, ciastek zbożowych, ciastek kruchych (herbatników) i ciastek amerykańskich. Delicpol wytwarza ciastka pod markami własnymi detalistów oraz produkty sprzedawane pod markami zastrzeżonymi Delicpol, w tym: Party, Domowe, Natura, z Lindowa, LaCrema, Crunchino, VitaDay, 4Seasons. Obecnie Delicpol jest w trakcie przenoszenia wszystkich produktów pod jedną, wspólną markę – Delisana.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane