Koncept Freshmarket w krótkim czasie okazał się dochodowy

Autor: Puls Biznesu 17 maja 2010 08:50

Koncept Freshmarket w krótkim czasie okazał się dochodowy

Handlowa firma Żabka Polska, która należy do grupy Penta Investments, poza siecią sklepów Żabka złożoną z ponad 2 tys. sklepów, od wiosny 2009 r. rozwija też sieć Freshmarketów. Nowe placówki przyjęły się na rynku o czym świadczą wyniki finansowe - czytamy w Pulsie Biznesu.

W pierwszym kwartale tego roku sieć Freshmarket po raz pierwszy od uruchomienia osiągnęła rentowność na poziomie zysku EBITDA - blisko 1 mln zł. Obecnie działa 21 sklepów z tym logo a do końca tego roku ma ich być 65.

Jak informuje Puls BIznesu zarząd Żabki widzi w Polsce miejsce na 500 placówek z logo Freshmarket i planuje otwierać 50 nowych lokali rocznie.
Freshmarkety to sklepy typu convenience, w których znajduje się wiele świeżych produktów i dań gotowych, poza tym można tam nabyć świeżo parzoną kawę z przekąskami i zapłacić rachunki.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane