REKLAMA
REKLAMA

Koncepty Żabka Cafe i Fresh Cafe będą dalej rozwijane, a oferta poszerzana

www.portalspozywczy.pl 17 stycznia 2015 07:47

Żabka oraz Freshmarket doinwestowały koncepty Żabka Cafe oraz Fresh Cafe, próbując wyróżnić się od innych sieci sklepów. Przez to stały się one większą niż dotychczas konkurencją dla klasycznych barów fast-food. Jak zapowiada w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska, projekty te będą w najbliższym czasie dalej rozwijane.

REKLAMA

- Sprzedajemy jeżeli nie te same, to podobne produkty, po cenach zdecydowanie niższych, niż lokale gastronomiczne. Cały czas będziemy rozwijać Żabka Cafe i Fresh Cafe, dalej poszerzać ofertę. To jeden z priorytetów, jeżeli chodzi o naszą strategię, dlatego że jest to bardzo duży wyróżnik w stosunku do formatów, które oferują cenę, a nie są tak blisko klienta. Łączymy to, że jesteśmy najbliżej klienta, z faktem, że jest to naturalny produkt dla typowego klienta convenience - mówi Roszyk.

Pod koniec 2014 r. koncepty Fresh Cafe można było znaleźć w 560 sklepach Freshmarket, a Żabka Cafe - w ok. 1,2 tys. Żabkach, czyli we wszystkich, które przeszły remodeling.

Wyróżnikiem Freshmarketu na polskim rynku ma być nie tylko oferta gastronomiczna, ale również lokalnosć produktu.

- Nie można być wszystkim dla wszystkich. Aby produkt lokalny pojawił się, trzeba mieć określoną skalę działania i zakupów. Uważamy, że Freshmarket już ma tę skalę. Jesteśmy w stanie, kupując odpowiednie ilości, zaoferować klientowi rozsądną cenę. To nie będzie cena najniższa, ale na pewno będzie rozsądna - tłumaczy prezes Żabka Polska.

Jak dodaje Roszyk, inwestycja w lokalność bierze się z jednej, kluczowej przyczyny - z tego, że inne atrybuty rynku zostały już zawłaszczone. Atrybut szerokości oferty zawłaszczyły super- i hipermarkety, cena stała się domeną dyskontów, a bliskość kojarzy się ze sklepami convenience. - Trzeba było poszukać dodatkowych atrybutów, jakie są atrakcyjne dla klienta, który nie znajduje dla siebie sklepu pierwszego wyboru czy to w dyskoncie, hipermarkecie, czy w formacie convenience - ocenił Roszyk.

Adnotacja: Wypowiedzi prezesa Jacka Roszyka pochodzą z rozmowy przeprowadzonej pod koniec września 2014 r.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA