REKLAMA
REKLAMA

Konferencja E-commerce: Kreowanie potrzeb ważniejsze niż sprzedaż

Autor: dlahandlu.pl 27 marca 2015 21:47

- Handel online musi się uczyć od handlu offline. By klient przychodził regularnie, konieczne jest ograniczenie oferty - mówił na sesji "Polski rynek e-commerce - motor rozwoju polskiej gospodarki" podczas Konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies.Marcin Kowalczyk – wiceprezes zarządu, e-Kiosk SA.

REKLAMA

- Wyrobienie w konsumentach nawyków jest kluczowe w budowaniu strategii, bo kreuje zaangażowanie, a ono z kolei kreuje lojalność. Pamiętajmy, że koszt pozyskania klienta w internecie będzie wysoki, dlatego trzeba kreować nawyk, potrzebę – właśnie to, nie sprzedaż, jest celem nr 1 - uważa Marcin Kowalczyk.

- Jaki marketing będzie skutecznym wsparciem takiej strategii ? To będzie wyzwanie, trzeba się dostosować do klientów i urządzeń, z których korzystają. Jak używać nowych technologii i docierać do użytkownika? Czy się skupiać na stronach homepage? Czy być tam, gdzie są klienci? (na innych platformach, np. youtube, facebook itp.) - zastanawiał się panelista.

Zdaniem Mateusza Gordona z firmy Gemius, łatwo wyrobić nawyki w konkretnym użytkowniku, trudniej natomiast osiągnąć taki efekt na większą skalę. - Tam, gdzie ofertę może będzie porównać, decydującym kryterium będzie cena. Natomiast na produktach specjalistycznych możemy zbudować lojalność - mówił ekspert.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA