PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Konferencja E-commerce: Zwrócony towar musi jak najszybciej trafić do ponownego obrotu

Autor: dlahandlu.pl 27 marca 2015 14:22

Zwroty w przypadku księgarni internetowych nie są problemem. Klienci wiedza co kupują - czytają opisy i pytają znajomych, więc nie mamy z tym problemów. Jeśli chodzi o produkty wyposażenia wnętrz, które również mamy w swojej ofercie, zwrotów jest trochę więcej. Wyzwaniem jest jak najszybszy powrót zwróconego towaru do obrotu - powiedziała Dorota Bachman, prezes zarządu Ravelo podczas Konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies.


- Z jednej strony na rynku istnieje presja dotycząca czasu dostawy. Natomiast trend jaki my widzimy to równowaga pomiędzy szybkością i jakością. Z naszych przedświątecznych badań wynika, że nasi klienci nie oczekują jeszcze dostawy tego samego dnia. Najważniejsza jest szerokość oferty, jakość dostawy i kontakt posprzedażowy - dodała panelistka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11199

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane