Konferencja Makro: Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?

Autor: dlahandlu.pl 19 kwietnia 2013 11:22

16 kwietnia br. w Warszawie odbyła się pierwsza konferencja organizowana przez Makro z cyklu „Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?". Kolejne odbędą się w Katowicach (23 kwietnia) oraz Poznaniu (21 maja).

W ramach 4. edycji programu „Tu mieszkam, tu kupuję" sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry rozpoczęła cykl konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?". Pierwsza odbyła się 16 kwietnia w stołecznej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości. Wzięli w nim udział dziennikarze branżowi oraz kilkudziesięciu właścicieli sklepów.

W ramach konferencji na temat szans i zagrożeń dla handlu tradycyjnego w Polsce dyskutowali dziennikarze mediów branżowych. - Handel tradycyjny istnieje od stuleci i aktualna trudna sytuacja z jaką się zmaga, to w mojej opinii tylko chwilowy problem. Należy pamiętać, że jest to jedyny sektor, który może na bieżąco reagować na oczekiwania klientów, eksperymentować i wprowadzać udogodnienia. O możliwościach biznesowych, jakie niesie za sobą handel tradycyjny świadczy choćby rosnąca oferta franczyzowa, rozwijana przez największe polskie i zagraniczne sieci handlowe - powiedziała podczas konferencji Edyta Kochlewska, redaktor naczelna portalu dlahandlu.pl.

Krzysztof Ibisz przedstawił oczekiwania polskich konsumentów wobec sklepów osiedlowych. Maciej Kraus z firmy FernPartners omówił zaś zasady skutecznego budowania postrzegania cenowego. O merchandisingu uczestnikom konferencji opowiadał przedstawiciel firmy Unilever, a o zarządzaniu przestrzenią sklepową ekspert firmy A5 Creation, podczas gdy firma Wincor Nixdorf omówiła nowoczesne systemy kasowe. Konferencja stała się ponadto doskonałą okazją do przybliżenia jej uczestnikom sieci franczyzowej ODIDO, która należy do najdynamiczniej rozwijających się na polskim rynku.

Cykl konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?". organizowany jest przez sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash & Carry oraz sklepów ODIDIO w ramach czwartej edycji programu „Tu mieszkam, tu kupuję". Patronat nad akcją objęły Krajowa Izba Gospodarcza redakcje magazynów: „Wiadomości Handlowe" i „Handel" oraz serwisów dlahandlu.pl i portalspozywczy.pl. Stołeczną konferencję patronatem objęły Urzędy Dzielnicy Włochy oraz Bielan. Kolejne konferencję odbędą się 23 kwietnia w Katowicach i 21 maja w Poznaniu. Na obie można się rejestrować wchodząc na stronę www.konferencjedlahandlu.pl.




Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane