Konkurencyjność nie sprowadza się jedynie do obniżania cen

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 9 lipca 2010 07:38

Konkurencyjność nie sprowadza się jedynie do obniżania cen

Wysoki poziom obsługi klienta jest w chwili obecnej normą i żaden sklep nie może pozwolić sobie na zaniedbania w tym zakresie. Niemniej jednak, doświadczony personel zna upodobania poszczególnych klientów. Ci z kolei doceniają fakt, iż są rozpoznawani w sklepie i traktowani w sposób indywidualny - uważa Małgorzata Zuzaniuk, prezes Stowarzyszenia Kupców i Przedsiębiorców Polskich "Razem".

Zdaniem prezes Zuzaniuk takie odejscie procentuje zaufaniem i przywiązaniem klienta do danego sklepu. - Przysłowie mówi „diabeł tkwi w szczegółach" i to ma odniesienie również do tematu konkurencyjności. Obniżenie ceny z reguły nie wystarcza potrzebna jest do tego ładna oprawa, czytelna i szeroka informacja oraz kilka innych szczegółów, które decydują o tym jak zareaguje klient.
Na pewno istotnym elementem w naszych działaniach jest odpowiednia reklama zarówno marki Lewiatan - Razem jak i oferty dostępnej w naszych sklepach. Wykorzystujemy do tego różne formy promocji - prasę radio i telewizję - wyjaśnia Malgorzta Zuzaniuk.

Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców Polskich "Razem" powstało w 2002 roku z potrzeby wspólnych działań środowiska kupieckiego w obliczu ekspansji super- i hipermarketów. Decyzję o zrzeszeniu się podjęło czterdziestu trzech członków założycieli. Są to właściciele sklepów z terenu województwa lubelskiego, głównie z Lublina, Chełma i okolic. W 2009 roku sklepy Razem zostały przyłączone do sieci Lewiatan. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane