Konkurs konsumencki marki Pepsi

Autor: pr 10 marca 2014 11:33

Konkurs konsumencki marki Pepsi

PepsiCo rozpoczęła konkurs konsumencki, którego efektem będzie emisja w telewizji spotów reklamowych nowej Pepsi MAX z najlepszymi dialogami przygotowanymi przez konsumentów. Akcja jest częścią działań związanych z relaunchem napoju Pepsi MAX na polskim rynku.

Udział w konkursie polega na tworzeniu scenariuszy dialogów do filmu reklamowego Pepsi MAX. Konkurs jest dwuetapowy. Pierwszy etap potrwa do 1 kwietnia, kiedy to jury wyłoni 50 najlepszych scenariuszy, na które w drugim etapie (trwającym do połowy kwietnia) głosować będą internauci. Specjalnie na potrzeby konkursu agencja Digital One przygotowała podstronę www.pepsimax.pl.

Twórcy 7 najlepszych scenariuszy wybranych przez internautów otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe, wśród których będą m.in. latające kamery-drony Parrot A.R 2.0 i kamera sportowa GoPro Hero 3+. Spoty ze zwycięskimi dialogami czytanymi przez profesjonalnych lektorów zostaną wykorzystane w kampanii telewizyjnej.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane