PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Konkurs konsumencki wódki Amundsen

Autor: pr 2 listopada 2016 15:10

Wódka Amundsen przygotowała akcję konkursową, w której do wygrania są dwa miejsca w ekspedycji do najzimniejszego miejsca na Ziemi. Wyprawie przewodzić będzie jeden z popularnych influencerów: bloger Tomasz Saweczko, vloger Jacek Gadzinowski lub youtuber Maciej Wapiński vel Wapniak. Kandydaci na przywódcę stoczą ze sobą bitwę, której przebieg będzie można śledzić na żywo na Facebooku 2 listopada o 19:00.

REKLAMA

W konkursie dla konsumentów przygotowanym przez wódkę Amundsen do wygrania są dwa miejsca w ekspedycji na Antarktydę. Wyprawa odbędzie się w dniach 12-27 lutego 2017 roku. Podczas podróży na zwycięzców czekają liczne atrakcje, takie jak zwiedzanie Buenos Aires, Ognistej Ziemi Ushuaia, rejs cieśniną Drake oraz oczywiście pobyt na Antarktydzie. Pierwszy bilet będzie można wygrać podczas etapu konkursu, który startuje zaraz po wyłonieniu przywódcy ekspedycji. Jego nazwisko poznamy 2 listopada. O przywództwo rywalizują Tomasz Saweczko, autor jednego z najbardziej popularnych blogów dla mężczyzn w Polsce – Facetem jestem i o siebie dbam, Jacek Gadzinowski – vloger dzielący się swoimi pasjami do podróży i sportów oraz Maciej Wapniak Wapiński – jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich youtuberów. Trzy wyzwania, którym kandydaci będą musieli stawić czoła, przez cały październik wybierali ich fani, głosując na najciekawsze na stronie konkursu amundsenvodka.eu. Walka influencerów o przywództwo toczyć się będzie na żywo 2 listopada o godzinie 19:00. Zmagania będzie można oglądać na fanpage’u wódki Amundsen, gdzie transmitowana będzie pełna relacja z wydarzenia.

– Wódka Amundsen powstała na cześć legendarnej ekspedycji na Biegun Południowy w 1911 roku. Chcieliśmy, żeby to najzimniejsze miejsce na Ziemi było bardziej dostępne dla każdego – chociaż przez chwilę. Akcja, którą przygotowaliśmy, jest wyjątkowa nie tylko ze względu na nagrody, jakich jeszcze na naszym rynku nie było, ale także dzięki unikalnemu konceptowi – rywalizacji influencerów transmitowanej na żywo w mediach społecznościowych. Mamy nadzieję, że wyprawa na Antarktydę będzie niezapomnianą przygodą - powiedziała Ewa Markiton, Senior Brand Manager, Stock Polska.

O drugie i ostatnie miejsce w polarnej ekspedycji będzie można walczyć w kolejnej części akcji konkursowej, która rozpocznie się pod koniec listopada. Więcej szczegółów już wkrótce.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16466

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA