Konkurs promuje dania Frosty

Autor: dlahandlu.pl 17 stycznia 2011 10:54

Konkurs promuje dania Frosty

Rozpoczyna się nowa kampania wizerunkowa FRoSTY, której motywem przewodnim są gorące hiszpańskie wieczory w międzynarodowym towarzystwie.

Akcja marketingowa potrwa do 27 lutego br. Celem działań jest zwiększenie świadomości produktów FRoSTY -  dań gotowych i podkreślenie ich międzynarodowego charakteru.

Spoty reklamowe w dwóch wersjach 15 i 30 sekundowych, pojawią się w TVN, TVN Mix, TVP i ATMediaNa początku lutego br. na stronie internetowej FRoSTY rozpocznie się fotograficzny konkurs konsumencki „Hiszpańskie Inspiracje".

Obecnie pod marką  FRoSTA dostępnych jest ponad 80 produktów: wyroby z ryb (m.in. Złote  paluszki rybne), dania gotowe, warzywa, produkty z kurczaka, owoców  morza i ciasta francuskiego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kaliszanka 2011-01-18 11:44:45

    FROSTA - codziennie jemy żlote rybki są ideakne dla dzieci. No i Lazanie!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8031

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane