Konsolidacja handlu wpływa na zmniejszenie liczby produktów FMCG

Autor: portalspozywczy.pl 21 czerwca 2010 13:18

Handel detaliczny, tradycyjny, nadal ma się w Polsce dobrze, choć rola sieci, szczególnie dyskontów, rośnie. Zastanawiam się tylko czy szybszy rozwój dyskontów i marek własnych, szczególnie w ostatnim czasie, nie został spowodowany społecznymi nastrojami kryzysowymi - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Niebrzydowski, wiceprezes Jago.


Zdaniem wiceprezesa Jago, producenta mrożonek, w handlu sporo się dzieje, powstają kolejne sieci franczyzowe. - Myślę, że konsolidacja handlu pociągnie za sobą zmiany na rynku producenckim, choćby dlatego, że powoduje ograniczenie liczby produktów na rynku - mówi Krzysztof Niebrzydowski.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane