REKLAMA
REKLAMA

Konsolidacja handlu wpływa na zmniejszenie liczby produktów FMCG

Autor: portalspozywczy.pl 21 czerwca 2010 13:18

Handel detaliczny, tradycyjny, nadal ma się w Polsce dobrze, choć rola sieci, szczególnie dyskontów, rośnie. Zastanawiam się tylko czy szybszy rozwój dyskontów i marek własnych, szczególnie w ostatnim czasie, nie został spowodowany społecznymi nastrojami kryzysowymi - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Niebrzydowski, wiceprezes Jago.

REKLAMA

Zdaniem wiceprezesa Jago, producenta mrożonek, w handlu sporo się dzieje, powstają kolejne sieci franczyzowe. - Myślę, że konsolidacja handlu pociągnie za sobą zmiany na rynku producenckim, choćby dlatego, że powoduje ograniczenie liczby produktów na rynku - mówi Krzysztof Niebrzydowski.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA