Konspol kontynuuje kampanię reklamową

Autor: pr 11 kwietnia 2016 10:26

14 kwietnia rusza, kolejna już w tym roku, kampania telewizyjna firmy Konspol. Zapoczątkowana w lutym kampania konsekwentnie ma na celu umocnienie świadomości marki oraz popularyzację produktów firmy wśród konsumentów.

W wiosennej kampanii, Konspol promować będzie swoje produkty za pomocą najpopularniejszych ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Kampania ma obejmować sponsoring wybranych programów, a billboardy sponsorskie emitowane będą na antenie przez okres 6 tygodni.

Promowanymi produktami, głównie ze względu na rozpoczynający się sezon grillowy, będą lubiane, popularne wśród konsumentów kiełbaski śląskie i pieczone skrzydełka. Firma chce także przypomnieć w spotach o produktach z linii NATURA – bez konserwantów, wędzonych dymem z drewna bukowego, powstałych na bazie naturalnych składników i przypraw. Spoty promować będą Kabanosy z kurczaka, Polędwicę wędzoną z kurczaka oraz Parówki z piersi kurczaka. 

Wiosenna kampania Konspolu dedykowana jest przede wszystkim osobom dbającym o zdrową, zbilansowaną dietę, chcących się racjonalnie i smacznie odżywiać.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane