Konsumenci najczęściej skarżą się na producentów i sprzedawców obuwia

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 26 marca 2012 09:14

Klienci detalistów najczęściej skarżą się na problemy związane z obuwiem. Tak wynika ze statystyk polubownych sądów konsumenckich - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Większość spraw dotyczy problemów z reklamacjami: przekraczaniem przez sprzedawców wskazanych ustawowo terminów ich rozpatrzenia, powoływaniem się przez sklepy na niekorzystne dla klientów opinie wynajętych przez siebie rzeczoznawców oraz brakiem reakcji sprzedawców na żądanie zwrotu pieniędzy za towar, który okazał się wadliwy lub niezgodny z umową.

Z danych WIIH wynika prawidłowość, że konsumenci najczęściej skarżą się na producentów i sprzedawców obuwia. W ubiegłym roku w Gdańsku co druga sprawa rozpatrywana przez tamtejszy SPSK dotyczyła właśnie problemów konsumentów z butami. Podłożem sporów są często także odzież, sprzęt elektroniczny, RTV i AGD oraz meble - czytamy w "DGP".

Stronami sporu stają się zazwyczaj mali i średni przedsiębiorcy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane