REKLAMA
REKLAMA

Konsumenci najczęściej skarżą się na producentów i sprzedawców obuwia

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 26 marca 2012 09:14

Klienci detalistów najczęściej skarżą się na problemy związane z obuwiem. Tak wynika ze statystyk polubownych sądów konsumenckich - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

REKLAMA
Większość spraw dotyczy problemów z reklamacjami: przekraczaniem przez sprzedawców wskazanych ustawowo terminów ich rozpatrzenia, powoływaniem się przez sklepy na niekorzystne dla klientów opinie wynajętych przez siebie rzeczoznawców oraz brakiem reakcji sprzedawców na żądanie zwrotu pieniędzy za towar, który okazał się wadliwy lub niezgodny z umową.

Z danych WIIH wynika prawidłowość, że konsumenci najczęściej skarżą się na producentów i sprzedawców obuwia. W ubiegłym roku w Gdańsku co druga sprawa rozpatrywana przez tamtejszy SPSK dotyczyła właśnie problemów konsumentów z butami. Podłożem sporów są często także odzież, sprzęt elektroniczny, RTV i AGD oraz meble - czytamy w "DGP".

Stronami sporu stają się zazwyczaj mali i średni przedsiębiorcy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA