Konsumenci po raz trzeci przetestują produkty FRoSTY

Autor: pr 26 października 2015 11:47

Tysiąc Polaków będzie miało okazję przetestować zestawy najnowszych produktów firmy FRoSTA. Właśnie ruszyła trzecia edycja akcji ZOSTAŃ FRoSTEREM.

Konsumenci będą mieli szansę ocenić nowości produktowe FRoSTY, które ostatnio pojawiły się na rynku, takie jak: Kalarepa z brokułem w maśle z dzikim czosnkiem, Pieczarki z cebulą
w maśle tymiankowym, Soczewica z marchewką i ziemniakami w maśle z dzikim czosnkiem, Fish nuggets oraz kultowe Złote paluszki rybne.

Aby wziąć udział w testach, wystarczy w dniach 12 - 31 października br. zarejestrować
się poprzez formularz na aplikacji zamieszczonej na fanpage’u FRoSTY lub poprzez stronę internetową rosterzy.pl i dokończyć zdanie: „Będę w smak testerem, ponieważ…”

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane