Koral, Grycan i Algida najpopularniejszymi markami lodowymi w social media

Autor: dlahandlu.pl 24 sierpnia 2016 12:19

W ciągu pierwszych 2 dwóch tygodni sierpnia w internecie pojawiło się aż 27 tys. wzmianek na temat lodów. Posty i komentarze Polaków mogły zostać wyświetlone ponad 92 mln razy – wynika z monitoringu w IMM. Poznań, Warszawa i Kraków okazały się miastami lodowych smakoszy, a wśród marek dominują Koral, Grycan i Algida.

Pod względem popularności w internetowych dyskusjach w sierpniu wśród producentów lodów prowadzi Koral, zyskując 37-procentowy udział w dyskusji. Pierwsze miejsce to zasługa dużego zaangażowania marki w dialog z odbiorcami w social media. Konkursy oraz oryginalne posty tej marki zapewniają jej wierne i aktywne grono fanów. Koral umożliwia swoim fanom m.in. wystąpienie w reklamach marki u boku znanego aktora w przyszłorocznym sezonie reklamowym.

Użytkownicy mediów społecznościowych często wspominali również markę lodów Grycan, która przegrała o włos i znalazła się na drugim miejscu z 36-procetnowym udziałem. Nieco rzadziej wspominano o markach Algida (15%), Nestle  (10%) czy Häagen-Dazs (2%).

O lodach można było usłyszeć najczęściej na Facebooku (32,7% wzmianek), Twitterze (32,5%) oraz Instagramie (12,5%), gdzie użytkownicy chętnie dzielili się pobudzającymi apetyt zdjęciami.

Użytkownicy Facebooka, Twittera, czy Instagrama, wywołują swoich ulubionych producentów lodów zarówno w trakcie konsumpcji, jak i wtedy kiedy mają na nie ochotę lub wspominają niezapomniany smak słodkich przekąsek.

Analiza wydźwięku komentarzy nie pozostawia wątpliwości: polscy internauci po prostu kochają lody. Według danych IMM w dwóch pierwszych tygodniach sierpnia aż 90% publikacji na ten temat o zabarwieniu emocjonalnym miało charakter pozytywny. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane