Korzystający z programów lojalnościowych są nieświadomi zasad

Autor: Dziennik Łódzki 17 maja 2010 09:45

Kilkaset tysięcy mieszkańców regionu łódzkiego skrzętnie zbiera punkty w programach lojalnościowych - informuje Dziennik Łódzki.

Eksperci od marketingu przestrzegają przed bezkrytyczną wiarą w zalety programów lojalnościowych i zachęcają do rachunków.
Jedna z konsumentek nie mogła ochłonąć ze zdumienia, gdy policzyła, że wypiekacz do chleba dostępny za ponad 22 tys. punktów będzie kosztował ją... ponad 44 tys. zł! W sklepie wystarczy za niego zapłacić 250 zł.
Tymczasem przedstawiciele firm proponujących programy zacierają ręce i cieszą się z milionów klientów biorących udział w zabawie. - W ciągu pół roku karty Payback trafiły do 5 mln Polaków - cieszy się Anna Haliżak, które reprezentuje program. - Przygotowujemy dodatkowe kupony, nasze założenie jest takie, żeby klienci szybciej zdobywali nagrody.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane