Kosmeteria wybrała prowadzenie e-sklepu na platformie Supersam

Autor: dlahandlu.pl 7 sierpnia 2014 22:09

Z początkiem sierpnia 2014 zadebiutowała internetowa galeria handlowa Supersam, która daje możliwość detalistom handlującym produktami FMCG, stworzenie własnych sklepów wirtualnych, bez dużych kosztów inwestycyjnych.

Przed oficjalnym startem usługi Supersam zintegrował testowo kilkadziesiąt sklepów detalicznych działających pod szyldami marek: OdiDo, Chata Polska, Rabat Detal, czy Kosmeteria, która podpisała umowę na implementację usługi w większości ze swoich 200 drogerii.

Zamówienia mogą być realizowane zarówno z dostawą do domu, jak i z odbiorem osobistym. Integracja, czyli przyłączenie tradycyjnej oferty sklepu do galerii Supersam, zajmuje 24 godziny od podpisania umowy. O każdym, złożonym zamówieniu elektronicznym personel jest powiadamiany poprzez sms, mail oraz ‘konsolę do zarządzania sklepem' umieszczoną w chmurze danych. 

- Do końca tego roku planujemy zintegrować 700-800 placówek detalicznych - mówi Tomek Kwieciński, pomysłodawca i właściciel platformy.

O wsparcie wizyt w sklepach online zadbają producenci marek, którzy skierują ruch z reklamy online do swojego showroomu w galerii Supersam, gdzie widoczne będą zarówno ceny, jak i oferty sklepów sprzedających reklamowany towar. Stamtąd klienci trafią do wybranego sklepu. Na preinstalację aplikacji Supersam została podpisana umowa z firmą NTT SYSTEM S.A. Aplikacja będzie zainstalowana fabrycznie na komputerach i tabletach tego producenta.

Z badań polskiego rynku e-commerce, przeprowadzonych przez firmę Gemius, wynika, że zakupy spożywcze w sieci robi 24 procent internautów. To niemal dwa razy więcej, niż przed rokiem i trzy razy więcej, niż dwa lata temu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane