REKLAMA
REKLAMA

Kosmetyczna marka Celia odświeżyła swój wizerunek

Autor: Marketing Przy Kawie 23 maja 2012 09:56

Kosmetyczna marka Celia odświeżyła swój wizerunek

W ramach działań powstała nowa strona internetowa i został zrealizowany konkurs konsumencki "Polki są najpiększniejsze". Działania reklamowe były prowadzone również w prasie kobiecej, w Internecie oraz poprzez program in-store.

REKLAMA
Celia ma być postrzegana jako marka nowoczesna, łącząca wiele pokoleń konsumentek (do tej pory Celia kojarzona była z marką tradycyjną, skierowaną głównie do dojrzałych kobiet).

Reklama konkursu pojawiła się w pismach kobiecych. Dodatkowo umieszczono bannery na stronie wizaz.pl i na stronie partnerskiej - dax.com.pl. Prowadzony był także mailing, rozdawano również ulotki w miejscach sprzedażye.

Stworzono także konkurs konsumencki, bazujący na głównym haśle marki, w którym należało dokończyć wybraną historię opublikowaną na stronie marki oraz w "Przyjaciółce" i "Tinie".

Ostatnim elementem komunikacyjnym był program partnerski skierowany do małych, niezrzeszonych drogerii, w których prowadzona była sprzedaż premiowa kosmetyków Celii.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA