Koszt dostawy i obawy co do jakości produktów zniechęcają do zakupów spożywczych online

Autor: Biuletyn PIH 6 czerwca 2016 12:30

Kupujemy w Internecie sprzęt elektroniczny, książki czy odzież – to jest już powszechne. Dzisiaj swój moment rozwoju mają zakupy spożywcze online - czytamy w Biuletynie PIH.

Co nas zniechęca do zakupów przez internet? Przede wszystkich koszt dostawy. Przy dużych zakupach jest on często darmowy lub nie ma znaczenia przy wysokiej kwocie do zapłacenia. Jednak gdy zamawiamy mniej może się to po prostu nie opłacać, bo cena dowozu znacznie zwiększy wydatek. Z pewnością zachętą do wybrania określonego sklepu jest szybki czas dostawy. Klienci obawiają się także jakości dostarczonych produktów np. warzyw i owoców. Podczas zakupów w sklepie mogą sami to ocenić, niestety w sklepie online zrobi to za nich sprzedawca. Ważna jest też dokładna realizacja zamówienia, co w przypadku zakupów spożywczych na odległość nie zawsze ma miejsce.

 

  • kasia 2016-06-09 21:08:27

    Jedzenia nie kupuję ale całą resztę to klikam i przychodzi. Oszczędność czasu i pieniędzy

  • M.Golebiewska HURTUM 2016-06-06 17:51:10

    Wszystko co nowe ma zawsze "wielkie oczy". Warto spróbować i się przekonać. Nierzadko sklepom bardziej zależy na kliencie kupującym online (w końcu prowadzenie biznesu online jest tańsze, więc warto ten kanał promować). Na HURTUM staramy się nawet aby dowóz był zawsze gratis, aby zachęcić firmy do wypróbowania kanału. Bo jak już raz się spróbuje, można się uzależnić. Jest szybciej, wygodniej i taniej. Czego chcieć więcej?

  • Karol 2016-06-06 15:45:07

    Ale w hurcie e-commerce to chyba nie ma takich problemów?

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane