PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Koszyk cen dlahandlu.pl: Aldi zyskuje dzięki największemu udziałowi marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 21 czerwca 2012 13:36

Okazuje się, że im większy udział marki własnej w ofercie sklepu tym większa szansa na zaoferowanie niższego poziomu cen. Widać to po obecnym badaniu, w którym dyskonty mogły wskazać zamienniki marki własnej tylko wówczas, gdy nie mają na półce wymienionych w Koszyku 50 produktów artykułów brandowych. To pokazało, że sieć Aldi ma najmniejszą ofertę produktów brandowych spośród sieci dyskontowych obecnych w Polsce. Takie ukształtowanie oferty ma wpływ na pozycję w zestawieniu.

W sieci Aldi zakupy z Koszyka 50 produktów kosztowały od 248 zł w Poznaniu do 251 zł na Górnym Śląsku.

W Lidlu za zakupy 50 produktów z Koszyka brandowego zapłacimy 255,40 zł we wszystkich monitorowanych miastach.

Sieć Biedronka zaproponowała w tym tygodniu Koszyk 50 produktów w cenie 264,78 zł.

Za zakupy 50 produktów z Koszyka brandowego w sieci Netto w połowie czerwca rachunek wyniósł od 268,09 zł w Bydgoszczy do 268,53 zł we Wrocławiu. 

W kategorii delikatesów w Almie w zależności od lokalizacji Koszyk 50 produktów kosztuje od 270 zł Lublinie do 280 zł w Trójmieście. Ostatnio ceny w sieci Alma wahały się od 272 zł do 277 zł.

W Piotrze i Pawle zdecydowano się na ujednolicenie polityki cenowej w różnych lokalizacjach. Na początku czerwca Piotr i Paweł w zależności od miasta oferował ceny na 50 produktów z Koszyka od 289 zł w Bydgoszczy do 293 zł we Wrocławiu. Obecnie jest to 275,45 zł we wszystkich badanych miastach.

Jak wynika z czerwcowego monitoringu Bomi oferuje Koszyk 50 produktów w cenie od 280 zł w Bydgoszczy do 282,30 zł na Górnym Śląsku. Trzy tygodnie temu zaś wahały się od 270 zł do 280 zł

W sieci Delima za zakupy z Koszyka 50 produktów rachunek wyniesie od 307 zł w Warszawie do 309 zł na na Górnym Śląsku. Trzy tygodnie temu ceny w tej sieci były o kila złotych wyższe.

Badanie przeprowadzono w dniach 15 -20 czerwca

Koszyk cen dlahandlu.pl uwzględnia ceny 50 produktów brandowych, a w przypadku ich braku produkty zamienne, w tym marki własne sieci handlowych. Informacja o tym zaznaczana jest w tabeli dodatkową cyfrą, która rozwija się w pełny opis mówiący, jaki produkt został wybrany do badania. W wypadku, gdy produkt występuje w sklepie w innej gramaturze niż przyjęta w projekcie i podana na stronie, cena jest przeliczana do wskazanej wielkości, np. 1 litr, 1 kilogram, itp.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11474

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane