REKLAMA
REKLAMA

Koszyk cen dlahandlu: Wyższe ceny w e-sklepach niż w ich macierzystych placówkach

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2011 15:00

Sklepy internetowe mają różne startegie jeśli chodzi o pozycjonowanie cen względem placówek stacjonarnych. O ile alma24.pl stara się w swoim sklepie internetowym mieć podobne ceny jak w placówkach stacjonarnych, o tyle delikatesy Bomi są tańsze od internetowej platformy a.pl o ok. 30 zł, zaś hipernet24.pl jest droższy od stacjonarnych sklepów E.Leclerc nawet o 70 zł.

REKLAMA

Alma24.pl oferuje w tym tygodniu Koszyk 50 produktów za 270,49 zł, czyli o 1 zł taniej niż w połowie stycznia. Sklep a.pl, sprzedaje Koszyk za 298,15 zł, czyli o 8 zł taniej niż w połowie stycznia i na tym samy poziomie co pod koniec grudnia 2010 roku.

We fresh24.pl za zakupy trzeba zapłacić 302,16 zł, czyli o 2 zł drożej niż na początku stycznia. W krakowskim sklepie ziko.pl można zrobić zakupy za 304,29 zł, czyli o 13 zł taniej niż w połowie stycznia.

Frisco.pl oferuje w tym tygodniu Koszyk 50 produktów za 313,14 zł, czyli o 10 zł drożej niż dwa tygodnie temu. Rzeszowska Jedynka sprzedaje w tym tygodniu produkty z Koszyka za 315,9 zł, czyli o 5 zł taniej niż tydzień temu, ale o 5 zł drożej niż w połowie stycznia.

Hipernet24.pl zaproponował Koszyk za 326,83 zł, czyli o 6 zł drożej niż tydzień temu i o 20 zł drożej niż trzy tygodnie temu. Najdroższą ofertę miał trójmiejski sklep dodomku.pl, gdzie 50 produktów kosztowało 362,78, czyli o 12 zł taniej niż tydzień temu.

Ceny monitorowane w e-sklepach w dniach 29 stycznia -2 lutego 2011 roku

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA