PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Koszyk cen dlahandlu: Zbliżające się Euro2012 bez wpływu na ceny w dyskontach

Autor: dlahandlu.pl 3 czerwca 2012 07:14

Jak wynika z badania cen portalu dlahandlu.pl, dla monitorowanych pod koniec maja sieci handlowych, zbliżające się rozgrywki Euro2012 nie były impulsem do zmiany cen. Pozostały one na stabilnym poziomie w porównaniu z początkiem maja 2012. Może to potwierdzać prognozy analityków, że podwyżki cen przed Euro 2012 będą dotyczyły przede wszystkim małych sklepów w centrach miast.

W sieci Aldi zakupy 50 podstawowych produktów marek własnych, dostępnych w sieci kosztowały ok. 249 zł, czyli o 2 zł mniej niż w czasie badania z początku maja. Z kolei Lidl utrzymał ceny za zakupy 50 produktów na poziomie od 247,28 zł w Poznaniu do 252,64 zł w większości miast. Trzy tygodnie temu było to ok. 252 zł. Za zakupy w Netto zapłacimy obecnie ok. 254 zł, co oznacza stabilizację cen na tym samym poziomie od poprzedniego notowania. Sieć Biedronka zaproponowała w tym tygodniu Koszyk w cenie 262,56 zł, w porównaniu z 263,03 w badaniu trzy tygodnie temu.

W kategorii delikatesów w Almie w zależności od lokalizacji Koszyk kosztuje od 272 zł w Bydgoszczy do 277 zł we Wrocławiu. Trzy tygodnie temu ceny w tej sieci wahały się od 270 do 273 zł.

Jak wynika z majowego monitoringu Bomi oferuje Koszyk 50 produktów w cenie od 270 zł na Górnym Śląsku do 277 zł w Warszawie. Trzy tygodnie temu najniższe ceny oferował sklep na Górnym Śląsku 273 zł, a najwyższe delikatesy w Krakowie - 280 zł.

W Piotrze i Pawle w zależności od miasta zakupy kosztują od 289 zł w Bydgoszczy do 293 zł we Wrocławiu. Wobec poprzedniego notowania są to zwyżki cen o kilkanaście złotych.

W sieci Delima za zakupy z Koszyka 50 produktów rachunek wyniesie od 309 zł na Górnym Śląsku do 313 zł w Trójmieście. Trzy tygodnie temu notowaliśmy w tej sieci ceny na podobnym poziomie.

Koszyk cen dlahandlu.pl uwzględnia ceny 50 produktów brandowych, a w przypadku ich braku produkty zamienne, w tym marki własne sieci handlowych. Informacja o tym zaznaczana jest w tabeli dodatkową cyfrą, która rozwija się w pełny opis mówiący, jaki produkt został wybrany do badania. W wypadku, gdy produkt występuje w sklepie w innej gramaturze niż przyjęta w projekcie i podana na stronie, cena jest przeliczana do wskazanej wielkości, np. 1 litr, 1 kilogram, itp.


Monitoring cen prowadzony w sieciach w tygodniu 21-30 maja 2012 roku

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • karo89 2012-06-03 11:43:53

    Biedronka coraz droższa się robi. A dalej, to w końcu tylko dyskont.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane