Kotlin z interaktywną kampanią w internecie

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2011 13:20

W Internecie wystartowała interaktywna kampania nowych ketchupów: rosyjskiego oraz czosnkowego, które - w ramach limitowanej edycji - poszerzyły ofertę marki KOTLIN (Agros-Nova) przed sezonem grillowym.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowych produktach oraz zachęcenie do ich spróbowania.

Kluczową rolę w kampanii pełni odświeżony serwis www.ketchupy.pl, który umożliwia każdemu internaucie zagranie głównej roli w jednej z ketchupowych produkcji filmowych, a następnie opublikowanie filmiku, np. na Facebooku lub wysłanie linku do filmu znajomym.

Do odwiedzenia nowego serwisu www.ketchupy.pl zachęcają przyciągające uwagę banery reklamowe, wyświetlane w wielu popularnych serwisach, m. in. na Facebooku, GaduGadu, Naszej Klasie, Demotywatorach, itp.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane