REKLAMA
REKLAMA

Kotliński Specjał zmienia wizerunek i hasło

Autor: wirtualnemedia.pl 6 lipca 2016 13:52

ZPOW Kotlin wspólnie z agencją brandingową PND Futura przeprowadził rebranding marki Kotliński Specjał obejmującej ketchupy i koncentraty pomidorowe. Ma ona m.in. nową strategię, identyfikację wizualną, hasło główne i stronę internetową.

REKLAMA

W związku z rozwojem firmy, chęcią dotarcia do młodszego odbiorcy i rozszerzaniem dystrybucji w handlu nowoczesnym, od podstaw zaprojektowano identyfikację wizualną i opakowania marki Kotliński Specjał - mówi Marta Grzegorczyk, dyrektor marketingu ZPOW Kotlin.

Tożsamość marki wyrażać ma jej nowy claim - „Prosto ze źródeł smaku”. System identyfikacji wizualnej oparty jest na nowym logotypie, charakterystycznym polu brandingowym z krajobrazem i odpowiednio dobranej typografii. Wprowadzono też nowe opakowania i nowy serwis internetowy kotlinskispecjal.pl.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA