KP wprowadza na rynek Lecha Shandy

Autor: produkty 19 kwietnia 2012 13:30

KP wprowadza na rynek Lecha Shandy

Lech Shandy to mieszanka piwa i specjalnie przygotowanej lemoniady, skierowana do osób, które oczekują od piwa natychmiastowego orzeźwienia. Rynkowy debiut Lech Shandy wsparty będzie szeroką kampanią promocyjną. Shandy - popularną na całym świecie kategorię piwa, na polski rynek wprowadza Kompania Piwowarska

Jasne piwo połączone w proporcji 50/50 lub 60/40 z lemoniadą to przepis na oryginalne shandy. Lech Shandy nie jest piwem smakowym, tylko rzeczywistą mieszanką dwóch napojów: piwa Lech Premium oraz specjalnie przygotowanej lemoniady. 

Lech Shandy pojawi się na sklepowych półkach w dwóch opakowaniach: w nowej, zwrotnej butelce 0,5 l z systemem Easy Grip (to tłoczone na szklanej powierzchni wypustki, dzięki którym lepiej trzyma się dłoni) oraz w puszkach o nowej pojemności - 0,44 l - dostępnych wyłącznie w czteropaku. Sprzedaż będzie prowadzona zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym.
Debiutowi Lecha Shandy towarzyszyć będą szeroko zakrojone działania marketingowe. W hurtowniach, sklepach detalicznych, a także lokalach gastronomicznych pojawią się materiały POSM. Marka otrzyma wsparcie w postaci kampanii outdoorowej, spotów telewizyjnych, działań ambientowych oraz interactive. Kampanię uzupełni promocja bezpośrednia w punktach sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane