REKLAMA
REKLAMA

KP: Zarządzanie kategorią piwa wymaga badań, zasobów ludzkich oraz zaplecza finansowego

Autor: dlahandlu.pl 20 lipca 2015 11:23

O podziale zadań między handlowców Kompanii Piwowarskiej oraz firmy zewnętrzne w zakresie doboru asortymentu i właściwej ekspozycji i wizualnego uatrakcyjnienia półek z piwem mówi Joanna Kwiatkowska, media relation manger w Kompanii Piwowarskiej.

REKLAMA

Czy takie akcje jak "Postaw na piwo", gdzie dzielicie się Państwo swoim know-how z właścicielami małych sklepów, mają szansę być realizowane przez firmy zewnętrzne, czy takie zadania wymagają zaangażowania Państwa handlowców?

Posiadamy dużą wiedzę w zakresie zarządzania kategorią piwa i chcemy rozwijać ją wspólnie z naszymi klientami. Dlatego dzielimy się zdobytym doświadczeniem i służymy radą, m.in. w zakresie doboru najlepszego asortymentu do danego sklepu, właściwej ekspozycji piwa zgodnie z oczekiwaniami kupujących, czy wizualnego uatrakcyjnienia półek, tak aby stanowiły one miejsce szybkiego dokonywania decyzji zakupowych. Dzięki wdrażanym rozwiązaniom wspólnie z naszymi klientami dbamy zarówno o ich zysk, jak i satysfakcję miłośników piwa z dokonywanych zakupów.

Działania z zakresu zarządzania kategorią wymagają kompleksowych danych w postaci badań, odpowiednich zasobów ludzkich oraz zaplecza finansowego. Z uwagi na ten fakt, realizujemy je obecnie w oparciu o nasze siły sprzedaży i ekspertów KP. Jednocześnie, współpracując z pracownikami spoza organizacji, dbamy o zapewnienie im szerokiej wiedzy na temat zarządzania kategorią, tak by mogli stanowić wsparcie w rozwoju biznesu naszych klientów.

Jak Państwa chęć zwiększenia udziałów w handlu tradycyjnym wpływa na zlecanie usług sprzedażowych firmom outsourcingowym?

Systematycznie analizujemy model dotarcia do rynku, aby upewnić się, że wspomaga on realizację naszych celów biznesowych. Zwiększenie udziałów w rynku jest możliwe tylko wtedy, gdy blisko współpracujemy z naszymi klientami. Tylko w ten sposób możemy zapewnić efektywną komunikację w punktach sprzedaży. Sezon letni to dla naszej branży szczególny czas, czas największych wzrostów sprzedaży. Ma na to wpływ m.in. fakt, że w tym czasie otwiera się znaczna ilość sklepów i lokali sezonowych, w obsłudze których wspierają nas dodatkowi pracownicy firm outsourcingowych.

Czy praktyką Państwa firmy jest zlecanie raczej prostych usług outsourcingu sprzedaży na zewnątrz czy także zlecanie usług dodatkowych, takich jak rekomendacje dotyczące doboru odpowiedniego asortymentu piwa do danej lokalizacji i jego odpowiedniej ekspozycji?


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA