Kraft Foods rozszerza ofertę ciastek belVita

Autor: produkty 1 marca 2013 12:18

Kraft Foods rozszerza ofertę ciastek belVita

Kraft Foods wprowadza na polski rynek nowy wariant ciasteczek - belVita Pyszne Nadzienie kakaowe z jogurtem naturalnym. Dla ciastek zaplanowano silne wsparcie komunikacyjne.

Nowy wariant ciastek zawiera jogurt naturalny z żywymi kulturami bakterii, pełne ziarno 5 rodzajów zbóż i kakao. Nowe ciasteczka są w sprzedaży w dwóch formatach: 50 g za1,39 zł i większym 235 g za 6,99 zł.

Segment ciastek pożywnych, do którego należą produkty marki belVita stanowią już blisko 10 proc. rynku i jest to najszybciej rosnąca kategoria, zarówno pod kątem wolumenu jak i wartości udziału. Dynamicznie wzrasta jego penetracja rynku, w ciągu ostatnich trzech lat zwiększając się o 17 proc.

W skład działań marketingowych belVity wchodzić będzie ogólnopolska kampania telewizyjna. Działania w Internecie uzupełni strona www dedykowana marce. Równolegle prowadzone będą liczne aktywności w punktach sprzedaży. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane