Krakus z kampanią na Facebooku

Autor: pr 14 września 2017 10:09

Krakus z kampanią na Facebooku fot. materiały prasowe

Krakus w drugiej edycji kampanii z udziałem gości z zagranicy prezentuje swoje produkty idealne na wspólne biesiadowanie, przy codziennych okazjach, na grilla, na przyjęcia z przyjaciółmi lub na rodzinny stół. Cykl krótkich filmów publikowanych na profilu marki na Facebooku przedstawia pierwsze reakcje osób pochodzących z innych krajów na smak produktów Krakus. Uczestnicy tego testu pochodzą z różnych krajów, takich jak Ukraina, Indie, Włochy, Arabia Saudyjska, Albania, Nigeria i z Bahamy.

Kampania wystartowała z końcem sierpnia, a kolejne filmy pojawiać się będą rotacyjnie. Pierwsza odsłona tego typu działań pojawiła się w okresie Wielkanocy, gdy Krakus zapoznawał obcokrajowców ze świątecznymi smakami, teraz z kolei marka zachęca do korzystania ze swoich produktów przy innych, również codziennych okazjach.

Najnowsze publikacje Krakusa i kolejne działania marki na Facebooku: www.facebook.com/Krakus.SztukaSwietnegoSmaku. 
Agencja odpowiadająca za realizację i wsparcie kampanii na Facebooku to Change Servisplan.

Krakus to marka, której historia sięga roku 1965. Jest liderem w kategorii ogórków konserwowych, zup gotowych i koncentratów zup.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane