Krem z Lidla za 3 euro pokonał w teście konsumenckim luksusowe marki

Autor: Rzeczpospolita 30 września 2016 10:23

Kosztujący raptem 2,99 euro krem nawilżający do twarzy Lidla wygrał ranking konsumencki w Hiszpanii, pokonując luksusowe marki Estee Lauder czy Clarins - pisze "Rzeczpospolita".

Hiszpańska organizacja konsumencka OCU przetestowała 16 popularnych kremów nawilżających. W tym celu zorganizowała serię rygorystycznych tzw. ślepych testów konsumenckich. Wszystkie kremy przez cztery tygodnie były testowane przez ochotniczki, które nie wiedziały, jakiego produktu używają.
W ocenie uwzględniono punkty za skład produktów. Odejmowano je m.in. za substancje choć dozwolone przepisami, to nie rekomendowane.

 Zwycięzcą zestawienia okazał się produkt... najtańszy, czyli liliowy Cien Aqua sprzedawany w Lidlu za 2,99 euro. Ochotniczki najgorzej oceniły produkt najdroższy, a więc kosztujący 225 euro żelowy krem nawilżający marki La Mer.
Na drugim miejscu w rankingu konsumentek znalazł się krem Vichy Aqualia Thermal kosztujący 17 euro, a na trzecim Garnier Skins Natural za 4,99 euro.

Więcej w Rzeczpospolitej

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • oli 2016-09-30 21:15:15

    Żenada

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11127

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane