Królewskie promuje sprzedaż piwa loterią z pulą 1 mln piw

Autor: dlahandlu.pl 30 lipca 2015 12:49

Królewskie promuje sprzedaż piwa loterią z pulą 1 mln piw Królewskie nagradza w loterii piwem

Agencja Point of View przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) serwis internetowy promujący dwie akcje organizowane przez markę. Jedna z nich to projekty plenerowego kina letniego Akcja z Królem i Podanie od Króla. Druga sekcja serwisu towarzyszy promocji „Królewskie Rozdanie - 1000000 piw do wygrania”.

Podstrona poświęcona akcji kino letnie zawiera informacje dotyczące repertuaru filmów plenerowych, które będą grane do końca sierpnia w Warszawie. Filmy są wyświetlane w dwóch warszawskich parkach, na Woli - Park im. Edwarda Szymańskiego. i na Pradze - Park nad Balatonem.

Druga sekcja serwisu wspiera promocję „Królewskie Rozdanie – 1000000 piw do wygrania”, w ramach której zwycięski kapsel z butelki lub zawleczkę z puszki można wymienić na piwo Królewskie lub na zakupy w LegiaFanstore. Promocja trwa do końca listopada.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane