PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Kropla Beskidu z nowym logo i etykietą

Autor: wirtualnemedia.pl 2 kwietnia 2015 11:02

Kropla Beskidu z nowym logo i etykietą Fot. Coca-Cola

Woda mineralna Kropla Beskidu zyskała nowe pozycjonowanie oraz odświeżone logo i etykiety. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Czysta strona życia”, za którą odpowiadają firmy McCann Worldgroup, Next, Fortis, MediaCom Warszawa i Rc2 - informują wirtualnemedia.pl.

Nowy wizerunek Kropli Beskidu ma podkreślać, że jest to naturalna woda mineralna dla całej rodziny. Ponadto ma odzwierciedlać nowoczesny, elegancki charakter marki.

W identyfikacji wizualnej zachowano niebieską kolorystykę (zmieniając jej odcień na jaśniejszy), pojawiło się też nowe hasło przewodnie - „Czysta strona życia”.

Rozpoczęta 1 kwietnia kampania obejmuje telewizję (kilkadziesiąt kanałów), internet (spot w serwisach wideo: YouTube, Ipla i Player.pl, aktywności na Facebooku i Instagramie, nowa wersja witryny Kropli Beskidu) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • jan 2015-04-02 13:26:59

    najlepsza woda z tylicz

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11415

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane