REKLAMA
REKLAMA

Krzysztof Kaczmarek regionalnym dyrektorem sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej

Autor: dlahandlu.pl 28 kwietnia 2016 14:33

W połowie kwietnia br. Krzysztof Kaczmarek, dotychczasowy dyrektor ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej, objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Regionie Południe.

REKLAMA

Krzysztof Kaczmarek jest związany z KP od początku jej istnienia, czyli odkąd w 1999 r. Tyskie Browary Książęce połączyły się z Lech Browary Wielkopolski. Do branży piwowarskiej przeszedł z Nestle Polska, gdzie był członkiem zarządu i dyrektorem sprzedaży firmy Goplana, kierując 120-osobowym zespołem.

Kompania Piwowarska umożliwiła mu pogłębianie doświadczenia menedżerskiego na wielu stanowiskach. Do 2003 r. pełnił funkcję dyrektora Administracji i Rozwoju Sprzedaży i Dystrybucji. Odpowiedzialny był m.in. za działy: Szkolenia dla Sprzedaży i Dystrybucji, Informatyczne Systemy Wsparcia Sprzedaży i Dystrybucji, Obsługa i Rozwój Dystrybucji, Planowanie i Analityka Sprzedaży, Rozwój i Zakupy POSM. W roku 2004 powierzono mu zadanie zbudowania nowego działu w strukturach KP. Jako dyrektor Centralnego Trade Marketingu odpowiadał za pełne zorganizowanie działu, opracowanie i wdrożenie standardów sprzedaży oraz segmentacji rynku detalicznego i gastronomicznego.

Przez kolejnych osiem lat Krzysztof Kaczmarek pełnił funkcję dyrektora Sprzedaży i Dystrybucji, mając pod swoimi skrzydłami ponad 250 osób. W tym czasie w podległym mu Regionie Zachód Kompania Piwowarska zwiększyła udziały rynkowe o 16 punktów procentowych i 20 punktów procentowych w rynku tradycyjnym, co sprawiło, że jej marki stały się najchętniej wybieranymi piwami w Polsce.

Od 2012 roku, pracując na stanowisku dyrektora ds. Wsparcia i Rozwoju Organizacji Sprzedaży, Kaczmarek dzielił się wiedzą i doświadczeniem z młodszymi menedżerami, rozwijając ich umiejętności i kompetencje. Kluczowym projektem było dla niego stworzenie Akademii Sprzedaży KP, w której do dziś szkolą się pracownicy firmy. Mimo wielu lat pracy na stanowiskach menedżerskich również u siebie dostrzega obszary do rozwoju.

W 2013 r. Krzysztof Kaczmarek objął stanowisko dyrektora ds. Rozwoju Gastronomii, co pozwoliło mu realizować swoją pasję, jaką jest rynek gastronomiczny. Do lokali, gdzie serwowane są piwa KP, zawitało wówczas wiele innowacji, m.in. Tyskie z Tanka (obecnie Tyskie 14-dniowe) czy Karta Piw; organizowano w nich rozmaite formy promocji i szerzenia wiedzy i kultury piwnej, np. Wieczory Piwne. Zdaniem Kaczmarka lokale gastronomiczne powinny odgrywać kluczową rolę dla rynku piwa jako miejsca idealne do promowania kultury piwnej, gdzie chmielowy napój ujawnia pełnię swoich zalet, a konsument może najlepiej ich doświadczyć. To właśnie gastronomia buduje podstawy dla efektywnej sprzedaży w kanale detalicznym.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA