KSC promuje markę Polski Cukier

Autor: portalspozywczy.pl 20 grudnia 2010 14:16

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. prowadzi pierwszą w historii koncernu kampanię wizerunkową marki Polski Cukier. Kampania realizowana jest pod hasłem: "Ale Pysznie" i utrzymana jest w scenerii świąt Bożego Narodzenia.

Kampania ma charakter regionalny - obejmuje swoim zasięgiem duże miasta: Lublin, Warszawę, Toruń i Bydgoszcz. Realizowana jest za pośrednictwem wielu nośników jednocześnie - outdooru (billboardy, citylighty, autobusy, ramki i rączki do przytrzymywania znajdujące się w środkach komunikacji miejskiej), lokalnej prasy oraz internetu.

Kampania potrwa do końca grudnia 2010 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11048

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane