Książki atrakcyjne dla dyskontów. Lidl rusza ze sprzedażą czytanek dla dzieci

Autor: dlahandlu.pl 24 sierpnia 2015 11:07

W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz najnowsze trendy od 24 sierpnia we wszystkich sklepach Lidl pojawią się książeczki dla dzieci m.in. wydawnictwa ZAKAMARKI.

Propozycje Lidla to: „Piaskowy Wilk” (34,99 zł/szt.) w wydaniu prezentowym, czy 11 książek z serii „Tajemnica” (15,99 zł/szt.), 5 tomów z przygodami Minionków, a także książkę z serii „Poczytaj mi mamo. Księga pierwsza” (34,99 zł/szt.).

Jak wynika z danych zebranych przez ABR SESTA, w gazetkach reklamowych sieci handlowych w ubiegłym roku pojawiło się 5255 promocji książek w porównaniu z 4574 promocjami tych artykułów w 2013 r. Sieci handlowe oferując tanie książki poprawiają swój wizerunek i wskazują na prestiżową  ofertę. Najmocniej korzystają na tym dyskonty.

Książki dla dzieci ma w swojej ofercie od dłuższego czasu Biedronka, która na listopad przygotowała premierę książki autora nagrodzonego w konkursie "Piórko 2015",  zorganizowanego przez sieć. Rodzice z dziećmi jako atrakcyjny klient sieci był także adresatem oferty książek i  teczek edukacyjnych z serii "Elufen books" czy serii koców i poduszek, przygotowanej dla Biedronki przez projektantów z duetu Paprocki&Brzozowski.

Zdaniem ekspertów produkty od projektantów, własna książka czy markowe zabawki to haczyk, który ma przyciągnąć do dyskontów osoby zamożniejsze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane