PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Książki hitem promocyjnym w sieciach handlowych

Autor: www.dlahandlu.pl 18 czerwca 2014 09:32

Biedronka to kolejna sieć, która postanowiła wesprzeć sprzedaż przy pomocy książek dedykowanych sklepom. Firma zorganizowała konkurs Pascal Go!, w którym do wygrania są trzy zagraniczne wycieczki do ciepłych krajów. W tym samym czasie w ofercie sieci klienci mogą kupić również bestsellery książkowe, m.in. o tematyce mundialowej i podróżniczej, a także dwa produkty przeznaczone sieci.

Pascal GO! to nowa seria przewodników Wydawnictwa Pascal, która jest już dostępna w sieci sklepów Biedronka. Dzięki zakupowi książki i zgłoszeniu się do konkursu zorganizowanego przez Wydawnictwo Pascal klienci mogą wygrać jedną z trzech wycieczek zagranicznych: 10-dniowy pobyt all inclusive dla 2 osób na Dominikanie o łącznej wartości 14 tys. zł, tygodniowy pobyt dla 2 osób na Wyspach Kanaryjskich o łącznej wartości 9 tys. zł albo tygodniowy pobyt dla 2 osób w Kenii o łącznej wartości 11 tys. zł.
Aby wziąć udział w konkursie, klient powinien zakupić przewodnik Pascal Go! w jednym ze sklepów sieci Biedronka, zachować paragon, a następnie wysłać sms z wymyślonym przez siebie hasłem reklamowym dotyczącym przewodnika na specjalny numer.


Równolegle sieć sklepów Biedronka udostępnia klientom specjalną ofertę książkową. Całość oferty książkowej uzupełniają dwa produkty przygotowane dla sieci sklepów Biedronka, które przydadzą się turystom. Są to „Fiszki" do nauki angielskiego dla dorosłych oraz dla dzieci.

 

 

Przypomnijmy, w czerwcu Organic Farma Zdrowia wprowadziła do swoich sklepów książkę kulinarną pt. Gotuj z Organic!, rekomendowaną przez Magdę Kumorek. To 40 przepisów na ekologiczne posiłki zaproponowane przez dietetyków, kucharzy i blogerów kulinarnych wykonane z produktów dostępnych w delikatesach sieci i w Organic24.pl. Podobną akcję przed świętami prowadziła sieć Lidl. Firma wydała wtedy milion egzemplarzy książki kucharskiej „Pascal kontra Okrasa". Książka była podsumowaniem dotychczasowej współpracy kucharzy z siecią. Publikacja zawierała 104 przepisy, które były prezentowane przez rok w ramach kampanii promocyjnej sieci Lidl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane