Kto wartościowo sprzedaje w Polsce najwięcej kawy?

Autor: euromonitor.com 24 marca 2015 18:15

Jak wynika z danych Euromonitor Int., w 2015 roku cały rynek kawy osiągnie wartość ponad 5,35 mld zł. Z danych Euromonitor Int. wynika, że pod względem wartości sprzedaży w 2014 roku liderem rynku kawowego w Polsce jest Mondelez International Inc., właściciel takich marek, jak: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire oraz Tassimo (system gorących napojów).

Kolejne miejsca w zestawieniu największych firm kawowych zajmują odpowiednio:

2. Nestle SA (marki Nescafe, Nestle Ricore, Nescafe Dolce Gusto i Nespresso)

3. Tchibo

4. DE Master Blenders 1753 NV (marki Douwe Egberts, Cafe Prima)

5. Strauss Group Ltd (Pedro's, MK Cafe, Sahara, Fort)

Euromonitor nie podaje szczegółowo udziałów rynkowych tych marek i firm - jedynie pozycję na tle konkurencji w 2014 roku.

Jak wynika z danych Euromonitor Int., w 2015 roku cały rynek kawy osiągnie wartość ponad 5,35 mld zł, w tym największy jest segment kawy rozpuszczalnej (instant) - 2,72 mld zł. Drugą dużą kategorią jest kawa mielona - 2,4 mld zł. Kolejne dwa miejsca w zestawieniu to: kawa ziarnista (151,8 mln zł) oraz kapsułki kawowe (85,3 mln zł).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane