Kubuś Play marką dla lodów

Autor: dlahandlu.pl 4 maja 2015 13:19

Kubuś Play marką dla lodów

Wystartowała sprzedaż lodów Kubuś Play. Marka wprowadziła na rynek sorbetowe propozycje marki w trzech wariantach smakowych – truskawka, brzoskwinia oraz exotic.

 

Producentem i dystrybutorem lodów sorbetowych Kubuś Play jest spółka Nordis Chłodnie Polskie.

Rynek lodów w Polsce szacowany jest na około 1,7 mld zł. W Polsce sezon na lody trwa cztery miesiące - od maja do września. Polacy najczęściej sięgają po tzw. lody impulsowe (na patyku, w rożku czy w kubku). Przeciętny Polak spożywa w ciągu roku ponad 4 litry lodów. Dla porównania Finowie, którzy spożywają najwięcej lodów w Europie konsumują 14 litrów lodów rocznie, a Włosi, Duńczycy, Irlandczycy 8-9 litrów.

Kubuś znany jest: w Bułgarii, Rumunii i w Rosji jako Tedi, w Czechach i na Słowacji jako Kubik, a na Węgrzech jako Kubu. Łącznie trafia aż do 26 krajów na całym świecie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane