REKLAMA
REKLAMA

Kucharz ambasadorem marki Piotr i Paweł Zawsze Jakość

Autor: pr 18 lutego 2015 10:05

Tomek Woźniak, od roku współpracujący z siecią Piotr i Paweł, został ambasadorem produktów Piotr i Paweł „Zawsze Jakość". Nowa twarz marki to młody szef kuchni, właściciel restauracji Kitchen w Warszawie, znany m.in z DD TVN, Kuchnia + oraz magazynu Kuchnia.

REKLAMA
Tomek Woźniak gotuje wspólnie z Ewą Chodakowską w programie Be Active na kanale Kuchnia. Był twarzą kampanii społecznych (Pokochaj Olej Rzepakowy, New Generation), mających na celu poprawę świadomość kulinarnej w Polsce.

Współpraca pomiędzy siecią a Tomkiem Woźniakiem obejmie przede wszystkim kampanię prasową oraz w internet.

 

Supermarkety Piotr i Paweł tosieć powstała w Poznaniu obchodząca w bieżącym roku 25 lecie funkcjonowania, licząca obecnie 116 sklepów. Obroty sieci za rok finansowy 2014 wyniosły 2.035 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2013 o 5,6 proc.

W roku 2015 Sieć planuje wzmocnić swoją pozycję rynkową uruchamiając około 30 placówek poprzez rozwój organiczny i pozyskiwanie nowych franczyzobiorców.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA