KUPIEC wybrał agencję dotPR do działań public relations

Autor: dlahandlu.pl 7 marca 2016 14:16


Z początkiem marca agencja dotPR rozpoczyna kompleksowe działania public relations dla marki KUPIEC. W ramach współpracy, agencja dotPR będzie odpowiedzialna za realizację i obsługę komunikacji marki, w tym: bieżące relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego, wsparcie wydarzeń dla mediów, obsługę projektów wizerunkowych i kampanii marketingowych.

Agencja zajmie się także obsługą programu edukacyjnego marki KUPIEC, Zdrowe Nietrudne, który promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród uczniów szkół podstawowych z całej Polski.
Działania PR dla marki KUPIEC poprowadzi zespół projektowy pod nadzorem Marty Bartoszczyk (Senior PR Manager). Współpraca ma charakter stały. Agencja dotPR została wybrana w toku przetargu ofertowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane